پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 215557
ترکيب پرسپوليس براي اولين بازي ليگ
تاریخ انتشار : 1395/04/30 10:25:01
نمایش : 1649
پرسپوليس آخرين بازي دوستانه فصل آماده سازي را با اين جمع آغاز کرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، اين ترکيب با کمي تغيير لاين آپ نهايي برانکو براي بازي افتتاحيه ليگ مقابل سايپا را تشکيل خواهد داد. در خط دروازه پرسپوليس علي بيرانوند گزينه بي جانشين است و در خط دفاع زوج سيدجلال حسيني و محمد انصاري  مدنظر برانکو هستند. دفاع چپ پرسپوليس محمد آرام طبع است و دفاع راست اين تيم صادق محرمي که ممکن است جاي خود را به حسين ماهيني بدهد اگرچه براي برانکو به دليل تمرين با تيم شانس بيشتر را به محرمي خواهد داد. 

 

در خط هافبک احمد نوراللهي از غيبت کمال کاميابي نيا استفاده کرده و فيکس است، سه بازيکن مقابل او هم فرشاد احمدزاده(وينگر راست)، محسن مسلمان( پشت فوروارد) و اميد عاليشاه(وينگر چپ) هستند و در خط حمله وحيد اميري و علي عليپور به ميدان خواهند رفت. 

 

نزديکترين بازيکن ها به اين ترکيب گولچ(دفاع وسط)، حسين ماهيني(دفاع راست) و کمال کاميابي نيا (هافبک دفاعي) هستند و ساسان انصاري هم مي تواند گزينه جايگزيني در خط حمله باشد. درباره مهدي طارمي هم تا روشن شدن موضوع حضورش در ترکيه نمي شود چيز خاصي نوشت اما او در صورت آمادگي و دريافت کارت بازي مهره بي جانشين ترکيب پرسپوليس است.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html